2011年6月11日 星期六

一擊殺虫!!!

公元20XX年,經過長久的進化後,害蟲對殺蟲劑產生免疫力,令人類一方在這場戰爭漸處劣勢。
為了與害蟲對抗,日本企業.火星製藥研發出全高11cm的對害蟲用微型機械人ID-3小惠惠。小惠惠能夠自行索敵、對害蟲直接進行攻擊、與及掃除屍體等工作,用途相當廣泛。可說是居家旅行,送禮自用,不可或缺的生活必需品!

充電完畢後,小惠惠就會穿上鞋子,自行在家中巡邏殲敵。

小惠惠能裝備多種武器,例如手槍。


重型機槍也是小惠惠的裝備之一。



手槍和重型機槍能同時裝備,令戰鬥能力倍增。

名刀十六夜,則是小惠惠的近戰武器。

另外,安裝外掛軟體後,能令小惠惠造出各類可愛動作,但請自行承擔機體故障的風險。

最後,初回限定版附送三款不同表情的小惠惠面孔,數量有限,欲購重速!
-------------------------------
P.S.1. 啲相稍為增加左飽和度,原本玩具啲色唔係咁鮮……如果各位睇完相再去買,發覺同我影啲唔同,請唔好嚟投訴我。(喂!)

P.S.2. 可能你只係用左幾秒時間就已經睇完成篇網誌,但其實我影相連執相差唔多用左一晚時間,如果覺得OK就留下言支持下啦啦啦~

P.S.3. 睇左咁耐,都唔知呢隻小惠惠係咩?以下連結應該可以幫到你:
維基百科:一擊殺虫

 一擊殺虫PS2版遊戲特典動畫(中文字幕)

P.S.4. 下星期同樣時間,我會响泰國吃喝玩樂啦啦啦啦! 所以我篇網誌會暫停一星期,各位唔好掛住我啦啦啦~XD

沒有留言:

張貼留言